Decizia ANAF de a nu mai primi declaratii pe hartie incepand cu anul 2017 a determinat un val de cautari din partea persoanelor implicate in depunerea diverselor acte catre Ministerul de Finante.
Citeste detalii despre decizia ANAF aici>>
Principala intrebare a tututor: de unde ne putem procura cat mai rapid, si la cel mai bun pret, Certificatul Digital pentru Semnatura Electronica?
(Nu uitati: toti cei care trebuie sa depuna aceste acte, fie ca sunt contabili, fie ca sunt administratori de firma, fie ca sunt juristi etc samd, sunt obligati sa detina si certificatul digital pentru semnatura electronica)
Raspunsul cel mai rapid a venit din partea AlfaSign, una dintre companiile acreditate pentru a elibera acest certitificat:
Emiterea Certificatului Digital valabil 12 luni pentru doar 30 de euro.
Oferta include si Transportul Gratuit la adresa indicata.
Ce trebuie sa faceti pentru a beneficia de Oferta Speciala?
Procedura este cat se poate de simpla. Urmati pasii de mai jos:
1. Intrati pe pagina AlfaSign
...click aici pentru a accesa >>
2. Completati Formularul de Inregistrare
- aveti nevoie de datele de identificare (persoana fizica sau juridica) + adresa de livrare
3. Imprimati si semnati documentele primite prin email
...click aici pentru lista de documente >>
4. Efectuati plata facturii proforme primite
5. Transmiteti documentele si veti primi Certificatul Digital
...click aici pentru a accesa >>
Practic, in cateva zile veti avea Kitul pentru Semnatura Electronica, gata de a fi folosit pentru tot ceea ce aveti nevoie.
Nota: daca doriti sa reinnoiti un certificat digital deja existent (chiar si de la alta companie) oferta AlfaSign este si mai buna: doar 27 de euro.
...click aici pentru detalii privind reinnoirea certificatului digital >>
Certificatul digital poate fi folosit de catre titular pentru depunerea situatiilor pentru un numar nelimitat de clienti cu care are incheiate imputerniciri.
Principala intrebare a tututor: de unde ne putem procura cat mai rapid, si la cel mai bun pret, Certificatul Digital pentru Semnatura Electronica?
(Nu uitati: toti cei care trebuie sa depuna aceste acte, fie ca sunt contabili, fie ca sunt administratori de firma, fie ca sunt juristi etc samd, sunt obligati sa detina si certificatul digital pentru semnatura electronica)
Raspunsul cel mai rapid a venit din partea AlfaSign, una dintre companiile acreditate pentru a elibera acest certitificat:
Emiterea Certificatului Digital valabil 12 luni pentru doar 30 de euro.
Oferta include si Transportul Gratuit la adresa indicata.
Ce trebuie sa faceti pentru a beneficia de Oferta Speciala?
Procedura este cat se poate de simpla. Urmati pasii de mai jos:
1. Intrati pe pagina AlfaSign
...click aici pentru a accesa >>
2. Completati Formularul de Inregistrare
- aveti nevoie de datele de identificare (persoana fizica sau juridica) + adresa de livrare
3. Imprimati si semnati documentele primite prin email
...click aici pentru lista de documente >>
4. Efectuati plata facturii proforme primite
5. Transmiteti documentele si veti primi Certificatul Digital
...click aici pentru a accesa >>
Practic, in cateva zile veti avea Kitul pentru Semnatura Electronica, gata de a fi folosit pentru tot ceea ce aveti nevoie.
Nota: daca doriti sa reinnoiti un certificat digital deja existent (chiar si de la alta companie) oferta AlfaSign este si mai buna: doar 27 de euro.
...click aici pentru detalii privind reinnoirea certificatului digital >>
Certificatul digital poate fi folosit de catre titular pentru depunerea situatiilor pentru un numar nelimitat de clienti cu care are incheiate imputerniciri.
Articole conexe
Ultima ora
Abonare newsletter
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Comentarii
0 comentarii