Buna ziua! Daca ma poate ajuta cineva la aceasta intrebare, cand o firma este microintreprindere, se pot inregistra contabil plati ca fiind cheltuieli nedeductibile? Sau este necesar ca firma sa treaca la impozit pe profit pentru a se putea face acest lucru. De asemenea, este nevoie de factura sau bon pentru ele? Daca ele nu sunt in interes de activitate al firmei.
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 26 Feb. 2024
Pentru inregistrarea cheltuielilor regimul este acelasi si pentru microintreprinderi si pentru platitori de impozit profit, diferit este modul de calcul al impozitului. Inregistrarea unor cheltuieli care nu sunt efectuate pentru derularea directa a activitatii trebuie facute cu calcularea si plata impozitelor.