Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Semnatura electronica pentru declaratii

Buna ziua,

O firma de contabilitate ,care detine sigur semnatura electronica ,poate sa semneze declaratiile pentru o alta firma .Exista obligativitatea de completare a formularului 150 ?
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

3 raspunsuri


la 17 Apr. 2018
Pentru a putea semna electronic si transmite on-line declaratiile sau situatiile financiare, trebuie sa inregistrati formularul 150 si sa il depuneti la oricare ANAF, completat si avizat de furnizorul de semnatura, altfel, documentele semnate nu pot fi transmise.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 19 Apr. 2018
Formularul 150 se inregistreaza la ANAF, se completeaza neaparat.Este importanta si autorizarea de catre cel ce va silicita aceste semnaturi, mai ales.Formularul 150 se depune la orice sediu cu numele de ANAF,
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 29 Mai. 2018
In cadrul unei firme de contabilitate, se depun si cele doua proceduri, deoarece cleintii sunt si ei cei susceptibili la calitatea GDPR
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x