Buna ziua!Suntem doi asociati la firma ,o microintreprindere,care activeaza pe o nisa de piata,deci o firma micuta de comert online,sotul meu si eu,amandoi trecuti si administratori in statut.Contabila noastra doreste sa se pensioneze si as dori sa-i iau locul si sa tin evidenta contabila a firmei.In momentul de fata sotul meu are CIM la firma ca si lucrator comercial ,eu nu am CIM,doar imi platesc CAS si CASS cu contract de asigurari.
Intrebarea este daca pot sa fiu contabila firmei si daca da sub ce forma?trebuie sa-mi fac CIM cu functia de contabil?sau pot ramane asa cum sunt si acum administrator?Va multumesc pentru ajutor.
Intrebarea este daca pot sa fiu contabila firmei si daca da sub ce forma?trebuie sa-mi fac CIM cu functia de contabil?sau pot ramane asa cum sunt si acum administrator?Va multumesc pentru ajutor.
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 24 Mar. 2025
Pentru contabilitate trebuie sa aveti studii economice si ar fi necesar CIM. Ca administrator puteti semna declaratiile si documente contabile.