Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

din ianuarie 2024 - nu se va mai face organizarea institutiilor publice ? + angajatul nu va mai deveni personal de executie, din personal de conducere

Buna ziua !
Va rugam din suflet sa ne ajutati cu un raspuns.

- in lege se spunea ca :
- LEGE nr. 296 din 26 octombrie 2023
Art. XX
(5) Personalul cu functii publice de conducere eliberat din functia de conducere detinuta, ca urmare a reorganizarii activitatii, beneficiază de drepturile prevazute de lege. Acesta are dreptul de a ocupa o functie publica de executie corespunzatoare vechimii si studiilor de specialitate. Daca nu exista o functie publica de executie vacanta corespunzatoare, postul ocupat de acesta se transforma in functie publica de executie care corespunde vechimii si studiilor de specialitate ale functionarului public de conducere, de regula, la nivelul structurii organizatorice din care a facut parte acesta.

Directorul a spus ca nu se mai face acest lucru, ca nu se mai aplica Legea ....
ca nu se mai face transformarea postului, ca angajatul nu va mai deveni personal de executie, din personal de conducere ...

Probleme:
- ne puteti ajuta cu un text de lege ?
- Cine a stabilit acest lucru ?
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

4 raspunsuri


la 19 Ian. 2024
Daca prin aplicarea Legii 296 o parte din personalul de conducere va deveni personal de executie, prin reorganizare se va introduce post de executie in locul celui de conducere.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 29 Ian. 2024
Cine va stabili acest lucru ? Managerul institutiei noastre ? sau Consiliul judetean /ordonatorul principal de credite ? Va fi necesara mai intai o Hotarare a Consiliului judetean ? + pentru o modificare de Organigrama si Stat de functii ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 30 Ian. 2024
Organigrama si statul de functii sunt emise de manager si aprobate de ordonator
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 05 Feb. 2024
Cine va trebui sa ceara acest lucru managerului ? - angajatul de la Resurse umane ? sau juristul ? ..... sau managerul este singurul care decide ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x