Buna dimineata ! Avem nevoie de ajutorul dumneavoastra. La un Inventar anual, gestionarul a depus o Declaratie dupa inventariere, cum ca inventarierea s-a facut in prezenta comisiei de inventariere si ca nu are obiectiuni. Juristul vrea sa intoarca Dosarul de inventariere pentru ca gestionarul trebuia sa faca aceste mentiuni pe ultima pagina a Listelor de inventariere. Va rugam frumos sa ne ajutati cu un raspuns si sa ne spuneti daca este vreo problema ca s-a procedat asa si daca juristul are dreptate ? Daca da, atunci, cum trebuie procedat ca sa fie corect ?
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
10 raspunsuri
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 18 Feb. 2021
Declaratia gestionarului trebuie depusa inaiunte de inventariere. Acesta trebuie sa semneze pe fiecare fila de inventar, iar la finalul raportului poate sa-si exprime opinia privind derularea inventarierii.
User Oana Portar
a raspuns userului adrian condurache
la 18 Feb. 2021
Da, este Declaratia gestionarului inainte de Inventariere. Problema: este daca gestionarul trebuie sa depuna si o Declaratie scrisa dupa inventariere, cum ca ,,inventarierea s-a facut in prezenta comisiei de inventariere si ca nu are obiectiuni,, ..... sau daca aceste MENTIUNI - trebuie scrise pe ultima pagina a Listelor de inventariere atunci cand s-a terminat Inventarul ?
Consultant Adrian Condurache
a raspuns userului oana portar
la 18 Feb. 2021
Nu are obligatia depunerii unei declaratii suplimentare. Formula dde mai sus se aplica pe documentele de inventariere la ultima pagina.
User Oana Portar
a raspuns userului adrian condurache
la 18 Feb. 2021
In cazul nostru, contabilul sef a dat gestionarilor un model de Declaratie dupa inventariere.... Aceasta ar fi o Declaratie suplimentara ?
User Oana Portar
a raspuns userului adrian condurache
la 18 Feb. 2021
Este gresit daca - gestionarul nu a scris mentiunile ( ,,inventarierea s-a facut in prezenta comisiei de inventariere si ca nu are obiectiuni,,) pe ultima pagina a documentului de inventariere ( pe ultima pagina a Listelor de inventariere ) ?
User Oana Portar
a raspuns userului adrian condurache
la 18 Feb. 2021
Daca s-a gresit, acum va trebui sa se intoarca Inventarul pentru acest lucru = adica, sa se refaca ? sau sa se completeze ? Nu este tarziu pentru acest lucru ? Cum se poate corecta greseala ?
Consultant Adrian Condurache
a raspuns userului oana portar
la 22 Feb. 2021
Declaratia face parte din procedura de lucru? Care este baza legala pentru aceasta declaratie?
User Oana Portar
a raspuns userului adrian condurache
la 25 Feb. 2021
La Inventare, in fiecare an, fiecare gestionar trebuia sa dea o Declaratie la inceput de inventar si o Declaratie la sfarsitul inventarului. Acum, Auditul a dat ca masura si ca gestionarul sa scrie Declaratia de la sfarsitul inventarului la finalul Listelor de inventariere....
User Oana Portar
a raspuns userului adrian condurache
la 25 Feb. 2021
baza legala pentru aceasta declaratie g este OMFP 2863 - privind Inventarierea.
Consultant Adrian Condurache
a raspuns userului oana portar
la 26 Feb. 2021
Declaratia gestionarului este la inceputul inventarierii. La final, acesta semneaza inventarul.