Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Fonduri europene nerambursabile POIM/881/9/1/Consolidarea capacită?ii de gestionare a crizei sanitare COVID-19

Am primit aprobarea pentru un proiect pe fonduri europene nerambursabile: Programul Operational Infrastructură Mare, Componentă 1 - Apel : POIM/881/9/1/Consolidarea capacită?ii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/Consolidarea capacită?ii de gestionare a crizei sanitare COVID-19. Va trebui cat de curand sa imi configurez programul de contabilitate si as avea nevoie de sursa de finantare (A, D, E ?), ParagrafeLE de venituri si cheltuieli, Titlu/Program (FEDR ?, FSE ?) si monografia contabila.
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 04 Aug. 2021
Conform prevederilor OMFP 1802/2014, subventiile primite sau de primit de catre entitate se inregistreaza in contabilitate in conturi distincte, iar contabilitatea proiectelor trebuie tinuta distinct prin folosirea de analitice distincte. Contabilitatea proiectelor finantate din subventii se tine distinct, pe fiecare proiect, sursa de finantare, potrivit contractelor incheiate, fara a se intocmi situatii financiare anuale distincte pentru fiecare asemenea proiect. Pentru asigurarea corelarii cheltuielilor finantate din subventii cu veniturile aferente se procedeaza astfel: - din punctul de vedere al contului de profit si pierdere, in cursul fiecarei luni se evidentiaza cheltuielile dupa natura lor; -la sfarsitul lunii se evidentiaza la venituri subventiile corespunzatoare cheltuielilor efectuate. Organizarea planului de conturi pe analitice se face in functie de structura proiectului pe categoriile de cheltuieli si venituri, specifice.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x