Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Garantia returnarii produsului

Buna ziua! Firma care reparara telefoane mobile (inlocuieste display, baterie) din punct de vedere legal al garantiei acordate clientului, care ar fi procedura? Care ar fi termenul in care clientul poate veni cu produsul inapoi? Multumesc!
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 30 Sep. 2020
La reparatii se poate utiliza un termen de garantie a functionarii produsului de minim 12 luni, iar in cazul inlocuirii anumitor componente de obicei se ofera garantie in termenul oferit de furnizorii acestor componente pentru a nu va expune la reparatii suplimentare.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x