Buna ziua,
Firma noastra a inchiriat o cladire pe o perioada de 10 ani. Am dori sa facem lucrari de modernizare la aceasta cladire (in calitate de chiriasi). Cum inregistram in contabilitatea noastra (ca si chiriasi) aceste lucrari de modernizare (schimbare geamuri, organizare sali de curs in sali care nu erau operationale etc)?
Firma noastra a inchiriat o cladire pe o perioada de 10 ani. Am dori sa facem lucrari de modernizare la aceasta cladire (in calitate de chiriasi). Cum inregistram in contabilitatea noastra (ca si chiriasi) aceste lucrari de modernizare (schimbare geamuri, organizare sali de curs in sali care nu erau operationale etc)?
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 12 Feb. 2021
In contractul de inchiriere aveti obligativitatea intretinerii cladirii. Aveti doua situatii, inregistrarea pe 611 direct pe cheltuiala reparatiile, sau pe imobilizari daca sunt lucrari de modificare si imbunatatire a structurii imobilului, 23xx la 404 si aplicarea amortizarii cheltuielilor.