Cum se procedeaza in mod legal pentru casarea unor obiecte de inventar pe care societatea le detine in evidenta contabila ,dar care nu mai sunt in stare buna?
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 16 Iun. 2015
Procedura de casare se deruleaza in urma unei inventarieri periodice sau a unei notificari. Acestea vor fi urmate de o verificare/expertiza tehnica iar daca raportul comisiei va recomanda casarea, reprezentantul legal ca ultima instanta va emite o decizie de casare. Pentru scaderea din gestiune se va proceda la dezasamblare daca este cazul si valorificare, sau valorificare, sau distrugere printr-o unitate competenta.